THIS IS THE PART OF ME THAT YOU NEVER EVER GONNA TAKE AWAY FROM ME

Det var en gång en lång, smal flicka vid namn Erika som var sådär extremt trött att hon knappt kunde hålla ögonen öppna. Hon hoppade på bussen till skolan, lyssnade på underbar musik och höll på att somna. MEN så kom hon fram till den otäcka, hemska SKOLAN!?
Hon hoppade av bussen och promenerade in till sitt lilla gula skåp. Hon slet ut böckerna hon behövde till sin första lektion. TEKNIK! Och påbörjade vandringen upp till det stora, fula klassrummet. Väl där så tvingades hon sitta och skriva en uppsats om kärnkraftverk, och denna stackars, stackars flicka sitter där än idag och skriver på sin lilla uppsats i jakten om ett mvg. Snipp snapp slut så var sagan slut.
hiihiih. Duktig jag är på sagor, ellller?
Hur som helst, jag borde nog återgå till min uppsats nu, men först så önskar jag er en helt underbar dag!




image description

Yours Tenderly, Erika

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0