FEELING LIKE A STAR, MY HEAD'S IN THE SKY. I'M RIDI'N SOLO

Känns obeskrivligt skönt att kunna säga att jag har ledigt i 4 underbara dagar nu! Dock så måste jag straxt sätta mig och ta tag i lite skolgrejjer. Sorgligt men sant..
Bland annat så måste jag sätta mig och räkna på klassresan och dubbelkolla lite allt möjligt angående det som kan vara bra att veta. Jobbigt men kul att vara headmaster i detta lilla projekt! Tur jag har min vapendragare med mig. Kungar är vi!
Sedan måste jag skriva klart religionsuppsatsen, inte mycket kvar, men det lär nog ta en timme eller så.. OCH, så måste jag faktiskt börja kika på lite låtar och sånt. Nästa vecka har jag ingen skola utan ska endast spendera dagarna med massa goa människor och förbereda en totally hilarious show! Kommer bli kanoners!
Nu måste jag ta tag i detta, så jag önskar er alla en kanonbra dag/efterm. Och ett gutt lov! 
puss och kram!




 
välkommen hem homie!



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0