IF IT DOESN'T WORK THE FIRST TIME, TRY A SECOND, THIRD AND FORTH TIME

Har haft en dryg, men go dag i skolan, sångövningarna tar en hel del tid av våra dagar, och mer lär gå åt.
Likt många andra så känns det som att hjärnan har lagt av, hjärnan tror att det är slut nu och att det som görs nu inte har betydelse för betyget, men det har det ju faktiskt!
och därför krävs lite extra engagemang och råvilja för att klara det sista..

Eftermiddagen spenderade jag i vimmerby med Teddekusin, chillination, as always, stod på schemat! Och sedan jag kom hem har jag bara suttit här och slöat. Har inte mer på hjärtat, nu ska jag gå och kika igenom pappens garderob och se om jag hittar några gamla härliga avlagda plagg!
puss hej!





ph_ last week, sunset, "HEY! you! Yeah, i'm talking to you bitch!"


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0