I COULD HAVE GIVEN UP, BUT I KEEP ON WALKING AND I NEVER LOOK BACK, THAT'S THE KEY TO SUCCESS

Okej... Igår spenderade jag, helena och nättan vår dag i soffan, framför Änglagård ettan och tvåan. Det var så sjukt skönt att jag höll på att börja tjuta. Älskar mina vänner och det gör så sjukt ont att vara ifrån dom hela tiden! (och det gäller HELA gänget!)
Och när dom gick hem så återvände jag till deppmode. En vardag utan dom är tuff helt enkelt..
Men idag så ryckte jag upp mig så pass mycket att jag fick på mig något annat än mjukisbyxor och wesctröja i alla fall. hahah.
Tryckte in pappsen i bilen och åkte till kalmar en sväng också. Hittade lite smått och gott, och hann även med en tur på IKEA. Standard..
Nu ska jag göra nått ovanligt. SOVA.
Godnatt darlings!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0