ÅRSRESUMÉ DEL 1

År 2012 firade jag in tillsammans med mina gamla skolkompisar, goda vänner och andra bekanta hos Ida. Det var inte den bästa kvällen i mitt liv, men jag hade det bra!
 
Under Januari hann jag med att renovera klart mitt kök, och jag blev så himla nöjd! Jag spenderade många underbara kvällar hos min finafina Saga med mina favoriter, jag bestämde mig för att välja ekonomiprogrammet på Oscarsgymnasiet (bra val erika!!) och jag balanserade träning, plugg, familj, vänner och allt annat riktigt bra!
 
 
i Februari var jag trött mest hela tiden, hade dille på massa olika roliga ord som mad, holy moly och skallebang, varför? Tog många turer till vimmerby med nättan, fika och pizza om vartannat, denna månad gick vi nog upp 10 kg vardera.. Jag fortsatte umgås väldigt mycket med nättan helena och saga, en kväll färgade vi håret på olika konstiga sätt. Det var kul!
Jag firade Arvids treårsdag, kollade Svenska Björnstammen på metropol, mina glasögon splittrades, jag sjöng massor, tränade en hel del och hade på mig massa vad jag tyckte, innovativa outfits!
Den här månaden gillade jag nog tror jag!
 
 
Mars, kära mars. Vilken månad! Jag var glad helahela tiden verkar det som, tackar våren för det antar jag!
Jag fortsatte hänga i Vimmerby mest hela tiden, antingen med nättan, helena eller Ted. Skrev tusentals uppsatser i skolan och siktade högt. Gymmade massor med marcus, fatima eller själv. Min fina Gussi fyllde år, Lisen åkte till Tranås på vacation hos syrran, men jag hämtade hem henne efter en vecka för att jag nästan grät av saknad. Älskade vovve <3
 
 
del 2 kommer förhoppningsvis imorgon!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0