WHAT AM I DOING THEESE DAYS?

Exakt. Tänkte besvara den frågan här och nu. Vad gör jag nu för tiden?
Går upp cirka 06.30 efter att ha snoozat i en halvtimme. Tar med mig en filt och de kläder jag har tänkt ha under dagen och sätter mig framför en brasa och käkar frukost. Fixar mig lite lätt, drar handen genom håret och springer ner till bussen. Lyssnar på musik och småpratar med Matti i cirka en h på bussen. Går omkring i skolan, har lektioner, skrattar, tjafsar, har det bra. Sätter mig på bussen, åker 1h är hemma antingen 16.05 eller 17.05.
Käkar, chillar, PLUGGAR!, chillar, sover.
Och sen repeat i 5 dagar.
På helgerna är jag ful, pluggar, sitter vid datorn och är lat. Eventuellt hittar jag på något med några vänner. Men tyvärr gör jag inte mer än det här. Visst låter det kul?
 
 
 

kommentera gärna
Postat av: Mati*

Fan så viktigt! Äntligen med i ett inlägg på Erikas blogg. Mitt liv är fulländat! :')

2013-01-31 @ 13:47:14

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0