en dag fylld av gott och blandat

hejsan hoppsan, det får bli lite nattbloggning medans jag ligger här och väntar på att Någon ska svara på mitt sms, jag vet varför det dröjer. För att jag har sämst täckning. ha-ha. dagen har varit helt jätteokej! film på förmiddagen, syskonhäng på eftermiddagen. Jag har alltså spenderat min kväll i hultsfred med min kära syster M och hennes sambo P. mycket trevlig kväll! jag har dock börjat tro att jag är kattallergiker. Haha. Det kliar överallt för tillfället och jag nös som attan när jag var där. men om jag nu skulle vara det så kan leva med det liksom. katter är inte min specialitet precis. nej nu är jag trött i tummarna igen. Jag säger väl godnatt nu. chiao.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0