för er intresserade..

..här på hejjerikaah har statistiken flugit iväg massor. jag är så otroligt glad. jag har världens underbaraste läsare! det är riktigt kul att jag har så många trogna läsare. många har nog hängt med sen starten 1962. HAHA!
nej men några av er är nog värda att bli kallade för veteraner snart tycker jag! 
ett och ett halvt år av läsning. inte dåligt hörrni! 

bara för att ni är så himla bäst ska jag ha lite kul för er ikväll också!
now käk. sen måååste jag hoppa in i duschen!!



ph1_ bästa fillan och jag. möter upp henne lateer :*




ph2_ jag och världens bästa jossssaaaaan. möter upp henne också later :*

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0