grejt dag

Nu är jag tillbaka i mitt strandhus. Alldeles solo och har det skönt. Dagen har varit lång som sjutton, men jag har haft det bra! Dock blev jag rånad på 60 miljoner av de där jädra korvgubbarna i affär'n, eller, dom tog 120, men jag gjorde mission impossible för att få tillbaka hälften i alla fall. orkade liksom inte kriga mer för den lilla summan. Efter det luffade jag och några ”homies” runt på stan och såklart träffade jag ju U.S.As president. Barack Obama! han är väldigt snäll och vi bestämde att vi skulle ta oss varsin bärs på harrys nästa veckan. nån som hänger på?
vi planerade att glida till gymmet i hans limo nån dag också. men vi får la se om jag har tid liksom.
Nu ska jag hugga av min hals och koka den i varmt vatten. för oj så ont det gör ibland..
men imorrnmåste jag träna. så jag biter ihop så gott det går.
nähä. nu ska jag softa lite i min ensamhet innan saddam husein kommer över på middag.
greeeeeeejt dag alltså!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0