bjuder på en bild på min älskade michael c...

michael_cupon (MMS)

bjuder på en bild på min älskade michael cupon. han måste seriöst vara en av världens snyggaste killar. han får gärna komma och besöka mig om han har vägarna förbi mörlunda någon dag. haha ;) just nu ligger jag på min madrass och kikar på E.T. (kolla tiden då jag skrev de här). det va meningen att vi skulle dygna, men brudarna som kom med själva idén somnade efter 5 minuter, det är bara jag vaken just nu. häh. ja juste ja, de är verkligen inte de lättaste att förstå något av lille e.t.s morrande! ;o (det där låter säkert konstigt, men skitsamma. ni kanske fattar?) hur som helst ska jag sova nu tror jag. godnatt!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0