borta bra, hemma bäst.


ph_ finaste R.I.K brudarna.



hej på er. nu äntligen är jag hemma på egen mark. efter att ha sovit ungefär två timmar inatt känner jag mig rätt trött och borta just nu, men desto skönare blir det ju att sova inatt!
hjärnan står helt still på mig verkligen. haha..  hur som helst har jag haft en toppenhelg med alla härliga människor, och jag ser fram emot nästa gång!
nu funderar den lilla delen som funkar av min hjärna på om jag kanske skulle gå och proppa i mig en alvedon eller nått och dricka ett par glas med vätska. det har väl inte riktigt varit överdrivet mycket av det i helgen. (tänkte skriva ett haha här, men de gör jag inte nu. bara för att jag kom på mig själv med att jag tänkte skriva de liksom).
i mina högtalare spelas John Mayers underbara röst. jag ryser av människans underbara låtar. maj gadd..
nej men nu ska jag sluta babbla om mmeningslösa ting och göra som jag skrev tidigare!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0