SOFI FAHRMAN. du har räddat mitt liv!


ph_ framsidan på boken Elsas Mode.


i'm STUCK! jag lånade den här boken från min vän amanda och nu är jag helt fast! jag läser och läser varenda möjliga sekund. snart utläst. amazing bok, indeed! 
LÄS DEN!!


dagen har varit toppen. sjukt god mat på hemkunskapen, vi lyckades som vanligt. 
snackade lite med min vän victor.  ( som tyvärr är DIF tönt..) 
och hans två killkompisar, Josef och Andy. rätt kul sådära. på syslöjden spelade jag och nathalie fotboll med ett skumäpple näst intill hela lektionen och i slutet hittade vi en låda med massa jeans och grejer i. TRASIGT. 
då fick vi för oss att vi skulle slänga på oss lite roliga trasor och springa ett varv i skolan för att liva upp stämningen. och tro mig, de gjorde vi! 
ska försöka få tag nån bild på det sen.
frid ut sålänge! 



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0