förlåt för dålig update :)

ah, sorry ni som läser min blogg, har inte riktigt haft tid att uppdatera ;)
det är ganska mycket i skolan, nya klassrum, lärare, lite tid mm..
så jag har valt att fokusera på skolan lite exra nu dom här första veckorna :D
jag har funderat på att byta språk, från spanska till tyska (vissa kanske redan visste det) i fredags så kom inte våran spanska lärare Patrizia så vi fick håla ist :D fast jag gick in till tyskalektionen och satte mig däär ;D de va skojj, jag satt & kollade på när alla andra jobbade .  Jag smsade med lite folk och läste tyska ;)
men jag pallar inte skriva mer nu, ska n till V-by en sväng ^^
kommer lite bilder från dagarna ;*


min fina teckning jag ritade på 5 min , med streckgubbar & allt :D



outfit :)

linne-gina tricot
linne under-gina tricot
kofta-HM
jeans-JC



vill ha !:D (suddig bild)



kevin fick lite damp *host* ;]



det här ska bli mitt självporträtt ;p



jag o älsk :'D (hon har gnuggat sig mot staketet om ni undrar vf hon är röd^^)



älskar dig mest maiya !<3


den här bilden får avsluta det här ;'D *stolt* <3

puss & kram;*

 

 /e


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0