Hola Amiigoooos ^^

Sho=) Idag har verkligen inte vare världen bästa dag precis, men heller inte den absolut sämsta (;
Allt började med stallet pga att my pånyhorses fick vara inne inatt ( massa regn O rusk) sånt vill inte mina prinsessor vara ute i;o Dagen började med sol och slutar med åska o spöregn precis som igår.. Uschvale säger jag bara=(
Jag hann rida lite iaf"/
I flera timmar på förmiddagen mådde jag pest asso, ont i magen & huvet;/ BLAH!
Sen blev det lite bättre iaf=D sköönt(= Jaa, sen grillade vi o lite=* always fun;)
Men vi va tvugna att åka till affären kanske 10 ggr innan vi hade allt vi ville och skulle ha;p
Therese hade lite PSYKEE!!;p, (   som vanligt x)    ) haha;) Jajja, nu sitter dom nog därnere och väntar på mig, vi ser på film och käkar goodiizz=D göttmos assåh;) Menn hörreni, vi syns o hörs vem vet?;p
 Puss O Kram / Erikaah=)<3


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0