Trött på dig din lilla gurka !

Fan så trött jag blir på dig din anonyma TÖNT , tror du på allvar att jag bryr mig om dig eller ? du är bara grymt tidskrävande...
Har jag inte sagt en gång innan att mitt utseende kan jag inte ändra på ?!
Mmm, visst serru.. Du är ju bara feg, feg och fjollig !
Men du tror verkligen att DU är snygg va ?
Eller så är du så dum så du tror på dina egna lögner !
Som jag också har sagt en gång tidigare, du kanske har starkare muskler än jag men jag har bättre ordval !
Jag sitter här och SKRATTAR åt hur patetisk du är !

puss o kram ^^

/e

kommentera gärna
Postat av: Anonym

Det är inte o bry sig om människan i fråga som tror sig e "rolig" människan som håller på har inte ett eget liv o istället väljer människan att förpesta någon annans.. tyvärr ditt.. =(

men e bara o ignorera människan istället.

luft poff väck finns inte..=D



skit ska skit ha.. man behöver inte bry sig om en sådan lite idiotisk misslyckad människa.. =)

pöss på re syrran =D

2009-07-21 @ 20:57:11

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0