baby, i miss you !<3

maritza, du har alltid funnits där.. 6-7 år, all these memories we created.. It all is just gone ;o
jag vaknade vid 6 och tänkte, nu ska jag upp till stallet & mysa med maritza, men sen så minns jag..
igår när klockan närmade sig 20:00 så tänkte jag ; japp, nu är det snart dags för att ta in hästarna:D, men så minns jag :/ det är så förvirrande, att maritza skulle vara någon annans ?:o
vi har städat bort alla grejer i stallet idag, vare gång jag gick förbi maritzas fleece så satte jag näsan emot, och drog ett djupt andetag, -maritza- ! jag skulle slänga det hade jag bestämt, det är inget att spara på ;((
när jag skulle lägga det på kärran så drog jag ännu ett djupt andetag, alla minnen, alla skratt & alla tårar vi upplevt tillsammans !  jag ville inte det här, inte för min skull.. men för maritzas skull va det det rätta..
johanna är en riktigt duktig tjej som kommer att komma långt med maritzas hjälp! maritza, du är BÄST
inget kan slå dig, INGET kan förstöra det vi hade ihop !<3


























kommentera gärna
Postat av: emelie :)

finns :( <333

2009-10-11 @ 18:25:14
URL: http://emmeelliiieenystroom.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0