D R E S S C O D E

hej , igen ;p här kommer typ lite "info" och delar av min outfit idag ^^ tuhu ;*
hade på mig mina nya mjukisar (?) , ett grått linne & en svart kofta :)


mjukisarna (dock inte tröjan) ;p



den här svarta koftan & ett grått linne under ^^


tänkte att jag slänger in en riktigt heet bild på mig idag också (a) ;p


/e

kommentera gärna
Postat av: Anton ljungberg

smexii rumpa (HH) <33

2009-10-21 @ 17:55:30
Postat av: b & v

Sv: Hejhej :) Tack så mycket! :D

Å vad roligt att du gillar vår blogg så mycket :) Alltid kul med lite nya läsare också. Jasså okej, jo de är grymt snygga iaf :) Kram på dig :)

2009-10-21 @ 21:31:52
URL: http://apieceofsisters.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0