- kväll

det blir ett litet inlägg utan bild, vilket kommer göra det ganska tråkigt men men..
jossan gästbloggade här förut, som ni kanske märkte, och det gillas, tummen upp till josefine lönn!

dagen har bjudit mig på städning, matlagning, träning och mys! kvällen kommer förbli mysig, för om några minuter väntas Desperate Houswifves, chips, dipp, VINDRUVOR och vatten! ;)
träningen gick ganska bra, men jag tror bestämt att jag har dragit på mig en sträckning i baklåret, redan.. och förkylningen har inte gått över så vi får se hur det blir med träning på torsdag..
jag önskar er en underbar kväll, och en bra morgon imorrn, för jag ska sova så länge som jag bara kan!
fly high!






/erika♥ 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0