21 april


ph_ världens finaste Tingeling ♥



halli hallå!
som ni ser har jag gjort om lite här på bloggen..
jag tror jag ska försöka ha det såhär en stund nu, men det är svårt att låta bli att pilla liite med allt, man vill ju att det ska bli perfekt ju!
 
idag har det snöat pch regnat om vartannat, men jag är gaanska säker på att regnet vann eftersom snön är helt borta nu..
jag stör mig på det här med snön som kom inatt, för om jag har fattat rätt så skulle växthuseffekten HÖJA värmen, inte sänka den? och det här med vulkanen på island ska ju tydligen höja växthuseffekten otroligt mycket eftersom askan är giftig? det stora mysteriet är då, varför snöade det idag?

äh skitsamma. jag måste dra och träna nu ;p




puuuuss




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0