24 april


ph_ jag i vintras.



hej, godmorgon, godmiddag och godkväll på er! :)
kom hem från hallandstrakterna vid ca halv 7 skulle jag tippa på.. fick med mig en hel del hem, visas troligvis senare eller imorgon, tror det blir ikväll, så håll utkik!
en helt jättebra dag med syster, svåger och systerson.
när man kom hem så såg man när HV71 tog SMGULD! fyfaaasen så gutt! :D
perfekt dag! nu ska jag ta mig något att dricka och stoppa i mig lite bra mat, för imorgon är det seriepremiär(fotboll för er som inte fattar) mot Kristinebergs FF, en smula nervös sådär..  men vi hoppas på det bästa och går ut på planen med inställningen att VI ska ha bollen först, VI ska våga, och VI ska klara det! :)
ha det bra sålänge!



puuuusss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0