det är så det känns när man uppnått sin dröm.


ph_ moi .



goodmorning sweeties!
dagarna flyter på i en rasande fart och det är redan den 4 april!?
om 73 dagar blir jag fjorton, det känns som att jag nyss fyllde 13?
Sommaren är snart här och jag hoppas och tror att det här kommer bli den bästa sommaren på väldigt länge!
min sommar kommer bjuda på saker som t.ex. Gothia[fotboll överhuvudtaget], Stefan & Krister, bad, solbrända ben och ljust hår!
vad ska ni ha för er i sommar?

Nu ska jag springa upp och klä på mig, för utanför mitt fönster visar termometern på 10 + så det är dags att springa ut och mysa med hundarna i vårvärmen!
jag ska se om jag kan få in en klocka med nedräkning till GOTHIA 2010 också, ni märker ju om jag lyckas! ;)
ha en bra dag, vi hörs senare!




/erika♥



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0