godmorgon!


ph_ tagen av mig när vi hade fotodag i gårdveda. dags för en sån snart igen tycker jag?



godmorgon och förlåt för denna dåliga uppdatering!
hoppas att ni inte har tappat sugen att läsa utan tvärtom bara har suttit och väntat på ett inlägg och massa bilder?
jamen då så, här har ni ett!
senaste vettiga inlägget skrevs i torsdags, med andra ord för rääättt länge sen!
här kommer lite vad jag har gjort..

fredag: stannade i hultsfred med fina Jessica, vi kollade på fotboll och skrattade massor, en helt underbar dag/kväll med dig min fina vän! ♥

lördag: på förmiddagen körde vi ett antal vändor till målilla och lämnade av "hästvagnar" som har stått i mitt gamla stall..
på eftermiddagen drog vi till o-hamn och kollade på UKM.. många otroligt duktiga var med faktiskt!
blev mc-donaldskäk också, avsutade med en milkshake! ^^
hihi. knaaas..

idag ska jag ta mig till rosenfors IP och städa och fotograferas med laget, så jag kommer väl uppdatera någon mer gång innan dess hoppas jag, jag drar vid tre, om ni ville veta?
men nu ska jag sätta punkt, ha det bra sålänge!


.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0