godmorgon!



ph1_ jag och josefajn, det här hade vi på oss :D
ph2_ jag ;o




hejsan på er!
igår blev det ingen bloggning, men jag hoppas att det inte gör någonting!
hur som helst så var kvällen minst sagt lyckad! vi började hemma hos jossan johansson, sen drog vi oss mot metro-området där vi väntade in mathilda ivarsson och karin svensson.
in och hängde av oss jackorna, och direkt upp och satte oss.. efter några minuter sprang vi ner på dansgolvet och fick genast sällskap av några redigt härliga killar! jag säger inte mer än att ett par timmar på dansgolvet med fina människor var riktigt underbart!
nästa gång är nu den 24 april, jag tror vi ska dit då också, hoppas vi syns! ;)



/e


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0