it was just a fling .



höhö, ni får en bild på ego-tönten erika söderberg om ni kanske känner henne? (A)
nehe? jaha, jamen ojdå, det står ju på min header att det är JAG som är erika? :$

hah. förlåt..
hej på er!
här sitter jag, med blött hår, för det vägrar torka -.-
ont i huvudet och mår illa, men stolen är skön liksom ..
träningen gick braao, mina skott har förbättrats om man säger så, tummen upp till det!
BANG säger jag bara! ;)
nu vid 9 är sista delen av Maria Wern - främmande fågel, och den ska jag såklaart se på!
nu tänker jag sätta punkt, för det här inlägget blev bara rörigt och ganska tråkigt, vi kaanske hörs senare!
bajbaj sötnosar .


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0