kväll


ph_ från fotorundan igår


godkväll! för en gångs skull så har jag inte musik på, och jag har inte ens rört min kamera idag, dålig stil!
men förut blev det träning, jag fick massa hostattacker hela tiden och min hals kliade massor..
knät sviker, men humöret ligger på topp! :)
på fredag är det valborg och vet ni vad jag ska göra? ingenting! medans alla andra har kul, sååååå kul -.-
jippie!

dagen har jag ju redan berättat om, så nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva.. jag babblar ju mest ändå så. men det får väl bli en punkt här då     .





puuuuuussss

kommentera gärna
Postat av: MALiN

Om du inte ska göra ngt, kom till församlingsgården! Jag är där ;*

2010-04-28 @ 21:43:41
URL: http://knaskul.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0