dagen, plus bilder från igår


ph1_ mathilda t.v och maja t.h (: världens sötaste flickor :*



ph2_maja och anna, sötisar!



ph3_ världens finaste anna! <3



ph4_gullisarna anna och nathalie! (:


ph5_ fr.v, natta, anna, maja och sandra (:



ph6_ samma ordning, samma härliga brudar!



ph7_ alla vi som jobbade, världens finaste, grymmaste och härligaste brudar!


bjöd på några bilder från när vi var och jobbade på vtt-grafiska igårkväll (:
kom hem runt 22/23 någon gång. om ni bara visste hur otroligt bra dessa brudar är så skulle ni bli avis, så därför säger jag bara ett ord, UNDERBARA!
vi jobbade hårt och snabbt, med andra ord bäst! ;)

nu ska jag sätta mig och plugga, tyskaprov imorgon, jippie!
kan inte ett skit, känns det som.. men det ska säkeert gå bra det också!
dagen har varit helt jättebra! jag har varit så himla glad?
igårkväll låg jag i sängen och skrattade tyst för mig själv till och med, hur normalt är det på en skala egentligen? ;o haha..
kanske beror på vädret, vad vet jag?
träffade jonatan förut också, han är en bra vän han! (:

kom hem från träningen vid cirkus halv 8, hoppade in i duschen och satte mig här..
tyskabäckerna ligger bredvid så jag ska väl sätta igång nu..
men vi hörs kanske senare, eller imorgon!
jag ska ner till gårn och lite med JP imorgon, men det blir nog uppdaterat iaf!
kanske lämnar över bloggen i min fina vän josefines händer för en hel dag? ;)
äh, ni märker väl vad som händer och sker..


bye


kommentera gärna
Postat av: karin

roligt va det döh & som sagt underbara brudar! :D:D<3

2010-04-15 @ 22:57:40
URL: http://karinsvensson.blogg.se/
Postat av: anna

fäään va snyggt :D världens bästa lag, ärligt!<3

2010-04-18 @ 22:31:59
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0