angående videoinlägget...

angående videoinlägget ni hittar i förra inlägget.
fick en kommentar att man inte hör vad jag säger. men har du provat att HÖJA VOLYMEN? :)
ett litet tips bara.
och sen så vill jag bara meddela alla er som inte fattade det.
Det är liksom lite skämt i det hela. jag är inte sådär i vanliga fall utan det var meningen att jag skulle bjuda på mig själv till maaax!
har ni problem med det så ska ni veta att jag bryr mig faktiskt inte så mycket. alla måste ju få fatta sina egna meningar om mig och allt. så som sagt. ett ord. SKÄMTVIDEO.

kommentera gärna
Postat av: Anonym

haha herregud om man inte fattade de. man kanske måste känna dej..jag tänkta samma sak typ "höj volymen kanske din apa? gå till ica och köp dej en hjärna"

2010-08-18 @ 22:03:13
Postat av: fillan

HAHAHAHAHA VÄLDIGT KUL ERIKA, VÄLDIGT KUL!! -.-'

du är fan störd ibland!! :* <333

2010-08-18 @ 23:17:53
URL: http://fillanhammarberg.devote.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0