"we are going out on that pitch, playing like heroes!"

three old one's











kollade just klart på Varsity Blues. awesome film. indeed! har druckit lite varm oboy och bara filosoferat lite ikväll. kan vara rätt så skönt det också.
det blev en del bilder men jag har inte ens orkat slänga över dom till datan än. fixar det typ imorgon?

ingen träning idag. MEN. jag kommer träna på onsdag och kommer förhoppningsvis kunna spela matchen på torsdag om det blir någon. hoppashoppashoppas!
sen på fredag åker jag upp till tranås för lite shopping, mys och underbart sällskap sådär innan skolan drar igång. kameran glider med. såklart.
nu ska jag springa upp på rummet och ställa lite grejer i ordning. sen tror jag att det blir sängen i sällskap av telefonen. tsss. peace out

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0