2010-12-09

hejdär. hur är det med er i vinterrusket? själv känner jag att vintertröttheten börjar krypa fram.. så trött och seg som jag var idag har jag inte varit på ett braa tag. huvudvärk som sjutton har jag haft också, ett par timmar. och inte "eff a en" blev det bättre när det satt några pojkar på bussen och spelade skrikmusik så hela bussen hörde. jag trodde på fullaste allvar att mitt huvud skulle spricka! 

vilken tur att jag nu laddat upp batterierna liiite. för om nån timme är det näst sista repetitionen innan Mörlundas Unika luciatåg bjuder på ljus och värme i mörlunda kyrka. vi har alltså TVÅ lucior i år eftersom två av kandidaterna fick exakt samma antal röster och dom valde att gå tillsammans eftersom dom är bästa vänner. en aaning coolt tycker jag! om ni tycker detsamma så är det bara sätta igång att hitta skjuts till mörlunda kyrka på Måndag den 13 klockan 19:00. kom kom kom!


 




ph_ random av mig.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0