hur dålig kan man ..

tjah ;d jag vet att jag har varit megasämst på uppdatering, men det är lite läxor o.s.v som ska göras (:
helt enkelt sådant som ni själva känner till ;)
jag kom på att jag har glömt lägga ut designskolan? :o
så den kommer här snart (yy
dagen har varit sådär, natta va sjuk idag också..
drog till gården en stund efter skolan med, Glenn (KIM), Marika och Oscar jobbade idag,
fyfan vad vi skrattade asså, shiet ;)
jag berättar inte varför, för som ni vet har jag också ett privat liv^^
ska väl försöka dra mig ut på en ordentlig fotorunda i helgen, låter bra huh? =D

senare blir det dusch o massa, .



På torsdag nästa vecka har jag historia/religion ÄÖ prov, PÅMINN MIG!
nu sätter jag punkt. (:



jag gör samma jävla misstag, om och om igen.. hur kunde jag tro nått sånt?
men jag gillade  verkligen dig,.
hjärta´






/erika<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0