empty place.

för en liten stund sen åkte mitt finaste allt, fillan, hem till Vimmerby igen. Jag saknar redan hennes gosiga, varma famn. Dagen har verkligen varit kanon! dock finns det ju en baksida med allt, och baksidan med alla dessa underbara dagar är att bloggen hamnar lite åt sidan. Bl.a såg jag för en liten stund sen att jag har ju inte skrivit om, Tisdag, onsdag, torsdag ELLER fredag på gothia veckan!? disaster liksom.. jag får helt enkelt skriva allt tomorrow. Just nu börjar jag bli lite trött i tummarna. Ni vet så där som man får när man smsat för mycket, så jag borde antagligen avsluta det här inlägget och lägga ifrån mig mobilen, typ right now, men det känns inte helt jätte kul liksom. Så det skippar jag nog. Istället fortsätter jag smsa med Någon. hä-hä. pussään

kommentera gärna
Postat av: fillan

teamet! :))

saknar dej oxå, vännen <333

2010-08-01 @ 14:00:12
URL: http://fillanhammarberg.devote.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0