The final countdown

Hejhopp gummistropp. Min sista kväll här, sen åker jag hem igen och fortsätter min vardag som alltid innan. Tråkigt, men ändå ganska skönt. Det har varit riktigt kul här och jag ska tillbaka för en vecka till snart, garranterat! Nu har vi kollat lite film här, Flicka hette den, ganska dryg men helt okej film faktiskt! Drog ut till Hätte förut, väldigt skönt att svalka sig. Vi gick i vattnet, simmade en runda, gick upp, gick i och så bara stod vi och pratade i vattnet i cirka gurka en halvtimme, ni borde prova, det var ganska avslappnande! hä-hä. Nemen nu ska jag kolla facebook, sen blir det nog bingen tror jag. pussss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0