22 juni

NU har jag sovigt (stavning?) igen gårdagens lilla sömn.
Det var ganska rejält skönt att lägga sig i sin egna säng, och ligga en BRA BIT ovanför golvet, haha!
Det är nämligen ganska stor skillnad på att ligga i sin egna säng som är en meter hög med två madrasser och att ligga på ett "liggunderlag" som är 3 centimeter tjockt. Jag har lovat er bilderna från i förrgår kväll, natt och igårförmiddag, så dom kommer att hoppa in här under dagen någon gång, eller i alla fall några eftersom det blev en hel del foton, nämligen cirka 150 stycken. I väntan på min vän Josefine Johansson som kanske skulle komma hit en sväng så ska jag gå ut och lägga mig i solstolen, för solen kikar fram idag, ganska mysigt sådär.

pussen

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0