3 juni


ph_ våfflanbuus :*


hejhopp, blev ingen bloggnin gigår, jag ville bara njuta av det härliga vädret liksom. Solen lyser för fullt och temperaturen ligger runt 25-30 grader, gilla! Snart är mina dagar som sjundeklassare slut, känns lite sorgligt eftersom mina finaste vänner försvinner och börjar gymnasiet..

Brännbollsdagen igår gick åt skogen helt enkelt, nämner inget mer, haha.. -.-
idag har varit en riktigt chillig dag, det gillas också! nu ska jag sätta igång och städa upp på rummet och lite, imorrn hänger min fina annie med mig hem, hääärligt! i helgen får vi se vad som händer, annars blir det väl till att neerda lite här :) ha en bra dag alla finaste! <3

kommentera gärna
Postat av: Lauritsbettina

Brilliant site. Cheers.

2011-02-28 @ 20:20:49
URL: http://lauritsbettina.blogetty.com

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0