face me.

inga bilder nu för jag orkar inte.
godmorgon!
gårdagen var lyckad! jag var otroligt nervös och jag grät och skrattade om vartannat.
när det var dags tog jag två djupa andetag -andas in, andas ut. andas in,andas ut- och sen tänkte jag en sak..
: nu jävlar ska jag visa dom.
och visst gjorde jag det! när jag kom av scenen så bara skrek jag, jag började tjuta igen!
alla sprang fram och kramade och det var en grym känsla att känna att det där gjorde jag, erika söderberg, JAG!
shit.. men nu efter två dagar med fullt ös är jag väldigt sliten. Därför blir det hemmakväll ikväll, och jag gillart!
kanske hultsfred på lördagen om det inte händer massa annat.

innan jag sätter punkt vill jag bara tacka alla er som ställde upp för mig, det går inte skriva upp era namn här för det skulle ta lång tid! men, jag vill att ni ska veta att det var guld värt att ni stöttade och fick mig att våga gå upp på scenen! TACK! ♥





/e 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0