I'm done tipping on my toes.

I'm gonna proove, that I'm so much better than you! I'm not the one who's mean to people..
So now we're turning this shit around, Now i'm that bitch and your'e just a C L O W N !




ph_ några bilder från igår.

Godmorgon!
Här sitter jag och myser till ljudet av Anna Bergendalh - This Is My Life, en grym låt och en underbar artist!
Hon har spelats i mina högtalare non-stop i 3 dagar nu, och jag är fortfarande inte trött på den, vilket jag snart kommer bli.. Jag kan bara inte sluta lyssna!
Nu ska jag försöka stoppa i mig något att äta, sen blir det väl mys framför vasaloppet eller något sådant tråkigt..
Vid kvart i tolv drar jag ner till sporthallen och där vankas säsongens sista innebandymatch! lite synd att man inte mår primaballerina då.. Och jag tycker synd om sandra, som inte kan vara med pga en stukad fot..
Men nej hörrni, nu ska jag sätta punkt!
Ha det så bra. <3



/erikoo


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0