28 maj


ph_ horsey. (:




hallåjah (: bloggen har blivit typ rätt såhäääääääär tråkig på senaste tiden, men jag skyller på att jag har fullt upp, för det har jag.. Gårdagen var i alla fall rätt lyckad med dom bästa brudarna som finns, Josefine, Nelly, Amanda, Natta, Maja och Mathilda. Tack, för utan er hade hela veckan varit sämst tror jag, haha!

Dagen idag har också varit helt okej! hade en kvarts engelska, möte inför Rumia hösten 2010, niornas avslutningshow :') och så KLF, sen slutade jag vid 11, räääätt chill faktiskt..
om nån timme väntas läkarbesök hos Dr Beyerndorff för undersökning av cp-knä, hä-hä (: efter det ska jag åka med finaste Anna Andersson till vimmerby, hon och brudarna ska spela match medans jag står över och fotar istället ;p knasigt, men så ääre! och så hoppas jag ju att min vän Jonatan ska göra mig sällskap där sen också förstås! (: hoppas ni har en greeat dag!




puuusss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0