för att komma dit man vill måste man offra

hajjhajj sa en haj till en annan haj. haaaa-haaaa. dog en sekund eller kanske två när min kära vän elin sa det i skolan idag. oj oj, mycket slinker ur den flickans mun, det må jag säga!

hur som helst så kom jag för en stund sen hem från träningen. myyyyycket härlig träning.
även att jag kan erkänna att jag inte tar just den träningen på största allvar så mixar jag ändå det praktiska med skratt och bus. och kan det verkligen bli bättre om man har finfina julia bredvid sig eller? tror inte det faktiskt.
hur kul som helst!
nyss var jag ute i snön och lekte med min gamla hund. busig som hon är låg jag mestadels på backen, eller rättare sagt netryckt under snön med henne hoppandes och skuttandes omkring mig. blött!
nu blir det desperate houswifves och plugg, mys.



kommentera gärna
Postat av: hanna

fin blogg! :)

2010-12-01 @ 14:54:15
URL: http://hnnz.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0