10-10-21 | 21.36


ph_ bild från förra året.



hej igen. jag kom på att jag har inte berättat att första snön har kommit va? den kom inatt.
det kanske blev 5 centimeter. och jag tror men hoppas inte att det kommer mer snö inatt. det skulle vara heemskt! kvällen har spenderats framför tvn med kex, smör och ost. mums!
snart tänkte jag gå upp och lägga mig i sängen med praodagboken och engelska som sällskap. o g i l l a..
engelskaförhör imorgon, och praodagboken skulle varit inne i måndags. ha-ha.
jag är förjäkla snabb jag!

hoppas ni får en fin torsdagskväll och att ni sover lika bra som jag planerar att göra!
frid ut och allt sånt nivet.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0