vi pratar om vart vi ska just inatt, men jag antar att vi menar resten av livet




ph_ L O V E! (på sista bilden kan man se mina smilgropar. hahhaha)



musik, gamla bilder och tanken på att jag snart har träning får mig att må så jäkla bra i all oro och allt tänkande..
de har varit lite för mycket av dom sista två sakerna dom senaste fyra dagarna.
det ska de bli ändring på, snaaart!
bara att umgås med mathilda och även livan ikväll på träningen kommer antagligen få mig på så bäst humör som man bara kan vara på!
(förlåt för möjliga stavfel som kan ha uppstått, jag skriver i all hast här och hinner inte riktigt kolla igenom vad jag skriver. alldeles strax ska jag gå och byta om, sen är det nog dags att åka. pepp tjej.se!


förresten.. STOOOOOOOORT tack till alla er underbara, grymma, fantastiska, otroliga läsare som kommenterar snälla saker. det kan verkligen göra hela dagen! just därför tänkte jag snart sätta punkt, kolla igenom kommentarerna och sen dra mig iväg. more update to come! (eller nått sånt. hahaha!)

kommentera gärna
Postat av: josefine bästa johansson

looooooooooooooove you babe.<3

2010-10-21 @ 20:32:46

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0