tunnelbana i hultsfred?


ph_ bild och rubrik hör INTE ihop. jag ville bara klargöra detta!


hoj hoj alla stekiga bananer och persikor. right now sitter jag här i min datastol som alla vanliga dagar innan. men today är något lite annorlunda. nu börjar ni säkert undra vad det är? det kommer jag berätta ikväll klockan 9. HAHA! skojar ju bara med er pluttisar..
Amanda "fotografen" karlsson sitter här bredvid mig också. najs brud de där alltså.
snart drar vi ner till affären och köper käk. vi tar nog en tur förbi min frissa också för att beställa tid för färgning och toppning. vad säger ni om de?

uppdaterar med senare. hej

kommentera gärna
Postat av: alice

om du lovar att jag får ditt först snygging! <3

2010-09-07 @ 15:58:48
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0