INGRID MICHAELSON

love till kvinnan vars namn står i rubriken! gosh så bra hon är!
hur som haver, livet flyter på i sin vanliga takt och jättesnart är det dags för en veckas påsklov. fint!!
skoldagen var helt okej, ungefär som vanligt där också. jag klagar inte!
några intressanta fakta om mina senaste veckor och dagar som ni inte fått läsa här: köpte en ny pool förra veckan, djupare. stoppade nyss i mig lite food, ostschnitzel och potatistärningar med bea-sås till. mums! pappa köpte sig en ny bil häromdagen, en porsche, rätt go. vädret suger för tillfället, och har gjort det i två eller tre dagar, tillbaka med solen TACK! mitt hår behöver färgas, och facebook är konstigt. 
vill ni veta mer får ni väl fråga? 
jag tänkte nämligen ha en liten frågestund.. eller nått sånt.. he-he.
men det slänger jag in ett inlägg om senare där ni kan ställa era frågor. nu tar jag mig en tur med hunden, städar lite och sen planerar jag att kanske rensa garderoben. men bara kanske. 
slänger in en liten bild också.







 


ph_ jaaag

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0