TINGELING ♥





Modell - Tingeling/Lisa/Lisen
Fotograf - Jag


det coolaste med alla bilder jag tog var att se kontrastskillnaden. beroende på i vilken del av trädgården vi var så blev ljuset helt annorlunda. ni ser bland annat skillnaden på bild nr 1 och bild nr 2.
sista bilden bjuder jag på, och tack till min snälla granne som hjälpte mig att fotografera den!
fler från samma tillfälle kommer antingen imorgon eller en annan dag. säg gärna vad ni tycker!

kommentera gärna
Postat av: Ebba l

jättefina bilder sötnos! Krya på dig föressten, pusss :* <3

2011-04-11 @ 21:13:49
URL: http://ebbaalagergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast de finns ju något som heter inställningar på kameran? you know, iso, bländare o ljusinställningar... ? suck

2011-04-11 @ 21:47:47
Postat av: Emmeli

Sjukt fina bilder och super söt hund och du också såklart! :) tkr du är en grym fotograf :D

2011-04-11 @ 21:51:12
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0