I'M DYING JUST TO HEAR YOU SAY..

Just idag är jag ovanligt trött. Kanske beror det på att jag varit uppe sent om kvällarna och sedan inte riktigt gjort något på dagarna. Eller så beror det på att jag inte är frisk än. Svårt att veta.. I vilket fall som helst så var killarna som var här i förmiddags och satte in nya fönster i köket imponerade över att jag inte hade vaknat av deras oväsen, och ärligt, jag undrar varför jag inte vaknade? jag brukar vakna relativt lätt i vanliga fall.. Men det var ju skönt att jag inte gjorde det just idag. Jag behövde nämligen sova ut lite!

om ett tag så åker jag iväg och sjunger in julen lite med världens härligaste gäng. BRA!









Bild från Lucia 2010 då vi hade 2 lucior i Mörlunda.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0