"FUCK STANDARD, DET ÄR EN DÅLIG KLASS"

Åter igen en rubrik á la norlie&kkv. My boys
Har i alla fall haft en så, så, SÅ seg dag i skolan.. Hela förmiddagen (fram till lunch) spenderade vi till att göra nationella hörförståelse i engelska, och sen gjorde vi även nationella läsförståelse i engelska också.
Efter lunch hade vi --> ENGELSKAA!! jäättekul.. Efter det hade vi lite svenska, där vi bara satt och fulade oss.
Efter skolan drog jag till gymmet en sväng. Det går bra där nu alltså! Jag känner verkligen förändringen redan. Riktigt sporrande är det faktiskt..
Och nu på eftermiddagen har jag hunnit äta, handla, baka, och skrivit en halv uppsats. Kung..
Dock så är jag helt sinnesjukt trött i huvudet nu.. Och jag har två uppsatser kvar.. kill mee







kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0