VI ÄR ALLA UNIKA, HUR VI ÄN OCH SEN VRIDER PÅ DET

Min sjuka men helt otroligt sköna och bra vän Linnette inspirerade mig häromdagen med henne deep talk. Någon gång ibland varje vecka brukar hon komma med helt otroligt smarta och bra tankar, och idag var det en sån dag.
Hon sa till mig "tänk hur coolt det är att ingen någonsin kommer skriva den här texten precis som jag gör"
och så spann vi vidare på det hela och kom på att varje människa är helt unik. Vi är alla speciella!
Självklart kan man skriva liknande texter, men helt ärligt så kommer aldrig någon att skriva om just det här ämnet med exakt samma ord och ord i exakt samma följder som jag skriver. Och om man tänker efter är väl det helt otroligt?






_tack kära Nättan för att du alltid kommer med dina bright moments, dom får mig att må så bra!

Och en skönhet är bara förnamnet på vad du är!
KRAM



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0