WHAT IF YOU RUN OUT OF LUCK?

okej, nu börjar jag bli sjukligt trött. Men på något sätt så är jag sinnesjukt taggad och glad inför allt. okej, kanske inte inför allt plugg jag har i skolan nästa vecka, men allt annat liksom..
Ikväll har jag ätit gott hos storasyster M och hennes sambo, kollat på film och haft allmänt fredagsmys. Imorgon ska jag vara lite babysitter och kolla massa film. Eller det är åtminstonde planen!
nu ska jag kika lite på typ the notebook eller nått sånt där vackert. Nu erbjuder jag ett antal slumpvist utvalda bilder som jag inte visat innan, som något trevligt att fästa blicken på, sen drar jag, Puss!!





_ Mys hos knutsson, och jag lyckades knäppa en sinnesjukt fräsig bild!





_ Jag fick fotofnatt en morgon och tog bland annat den här.






_ en gullig bild på min lilla ögonsten!





_ och i övrigt så saknar jag min lilla bamsebums en hel massa! love

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0