BACK ON TRACK - HAPPINESS!

yepp, nu har jag suddat bort de allvarliga minerna och ersatt dom med ett leende :D
det blev lite väl mycket deep thoughts här ett tag, och det måste jag nu ersätta med glädje och pepp!

Antalet människor som avger nyårslöftet "jag ska träna mer i år" är stort. Riktigt stort, och nu har även jag gått med i den gruppen. 2012 ska bli ett skitbra år, 2011 var bra, men 2012 ska bli bättre! Så fort skolan börjar så får jag fri tillgång till gymmet och då ska här pumpas!
Andra saker jag ska göra när skolan börjar är att gå till syon och prata om vad mitt val innebär o.s.v. Jag är riktigt sugen på gymnasiet nu!
Jag ska också satsa rejält på nationella den här terminen. Betygen ska höjas så mycket det bara går, och jag lär nog vara helt slut och totalt uppgiven när vi står i kyrkan på avslutningen.
Nu ska jag kolla elsas värld och göra lite andra trevliga saker. Ha det!





boxercise med homie, nättan, för ett antal månader sen!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0