FINISHED SENTENCES

Jag har insett att min senaste kyss var. . . mysig?

Jag lyssnar på ... musik i massor

Jag pratar bara med . . .hästar

Jag tycker om . . . sånt som är kul

Min första riktiga kyss var . . .förmodligen ganska så kass

Jag avskyr när folk . . . spottar

Jag gillar . . .komedier

När jag vaknar på morgonen är jag . . . virrig, vurrig, burrig

Jag är förälskad i . . . Stefan och Damon Salvatore (Paul Wesley och Ian Somerhalder)

Jag kommer alltid minnas . . .Högstadiet!!

Sist jag grät . . . var på skolavsutningen. Högt och tydligt

Min mobiltelefon är . . .gammal men braaa

Kärleken är . . . ja vad fan är den?

Innan jag går och lägger mig tänker jag . . .på om jag inte ska ta och skita i att gå upp imorgon

Just nu tänker jag . . .att cash is a fucking boss

Bebisar är . . .knubbiga

Ikväll ska . . . jag duscha

Imorgon ska jag . . .jobba, sura, båthänga/åka wakeboard med bäste sällskapet

Jag vill . . . att det ska vara fredag klockan 13:30. NU

 

 

 

 


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0