HELL YEAH TO FESTIVAL-LIFE

Åh herre. Hade så jävla kul igår!
Blev lite annorlunda än vad jag tänkt mig, men det stoppade inte mig utan jag bevisade istället för både mig själv och alla andra att ensam kan vara starkast!
För övrigt så är jag fortfarande helt euforisk och tillfredställd efter att ha stått nästan längst fram när Noah and the whale spelade. Och Marina and the diamonds va riiiktigt bra!
Såg en hel del andra band också som var riktigt bra! Jag är helnöjd med Hultsfredfestivalen 2012 och jag lär vara på plats nästa år också.
Slänger in lite bilder och eventuellt några sköna klipp senare. Nu ska jag ut på en springrunda. Det behövs!!
Puss



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0